Доставка та Оплата

Доставка по Україні

Доставка Новою Поштою


Доставка по України службою перевезень “Нова Пошта” здійснюється згідно тарифів перевізника.

  • Безкоштовна доставка Новою Поштою чи Укрпоштою при замовленні на суму від 699 грн на будь-яке відділення .
Якщо Ваше замовлення від 780грн.

  • доставляється безкоштовно за зручною Вам адресою або ж на будь-яке зручне для Вас відділення НП.
  • оплата повинна бути здійснена до 13 год., в такому разі замовлення буде надіслано в той самий день
Доставка Укрпоштою

Укрпошта пропонує два варіанти для відправлення.

Укрпошта Експрес

  • Ваше замовлення буде доставлено в межах 1 - 5 днів в залежності від пункту призначення. Вартість доставки від 24грн до 2 кг, від 36 грн більше 2 кг.

Укрпошта Стандарт

  • Якщо Вас цікавлять нижчі тарифи та терміни доставки не є терміновими - Ви можете скористатись послугою Страндарт, яка має нижчі тарифи, але терміни доставки 1 - 6 днів. Вартість доставки від 12,24 грн до 10 кг, від 36 грн більше 10 кг.
  • Якщо Ви бажаєте оплатити замовлення при отриманні, то додатково буде нарахована комісія 1% від суми, але не менше 5 грн
  • Переглянути детальні терміни та тарифи можете перейшовши за посиланням https://ukrposhta.ua/

______________________________________________________________________________________________-

Умови доставки у м.Львів


 Безкоштовна доставка (самовивіз) на адресу м. Львів, вул. Зелена 7 - фірмовий магазин "Смак Життя"


Якщо Ваше замовлення до 450грн.;

  • Доставка здійснюється згідно тарифів НП*. 
  • Ви можете замовити доставку на будь-яке зручне Вам відділення або доставку на домашню адресу згідно тарифів НП*;


Якщо Ваше замовлення від 450 до 699грн.
  • доставляється безкоштовно на будь-яке зручне вам відділення, де Ви зможете його забрати в будь-який час наступного дня після оформлення Вами замовлення;
Якщо Ваше замовлення від 699грн.
  • доставляється безкоштовно за зручною Вам адресою або ж на будь-яке зручне для Вас відділення НП.


*Тарифи НП (по м.Львів):


На будь-яке відділення

Доставка на домашню адресу

Віддалені населенні пункти для адресної доставки

0.1кг

20грн

15грн +

20+

0.5кг

25грн

15грн+

20+

1кг

30грн

15грн+

20+

2кг

35грн

20грн+

20+

5кг

40грн

20грн+

20+

10кг

50грн

20грн+

20+

15кг

60грн

20грн+

20+

20кг

70грн

20грн+

20+

30кг

90грн

20грн+

20+

 


Зверніть увагу ! Працівник Нової Пошти не має права вимагати від Вас кошти за доставку до дверей дому (сума до опалати буде включена у Ваш рахунок)
 
  • Якщо ви з маленького міста чи села, вказуйте, будь ласка, в графі "Місто, №" область або район населеного пункту http://novaposhta.ua/frontend/calculator/ua


Способи оплати

  • Безготівковий розрахунок на картку VISA . 
  • Розрахуватись за допомогою Bitcoin-гаманця (адресу гаманця та актуальний курс запитайте в менеджера).



Дні доставок і відправлень

  • Замовлення обробляються автоматично 24/7;
  • Ваше замовлення формується та пакується лише після оплати;
  • Оплата повинна бути здійснена до 13 год., в такому разі замовлення буде надіслано в той самий день (якщо при замовленні Ви вибрали пакування Zero Waste - воно може бути відправлене на наступний відправний день);
  • Якщо у Вашому замовленні є продукція, яка готується під замовлення (бездріжджовий хліб, печиво, халва, шоколад, деякі види батончиків, цукерки) відправлення такої продукції відбувається в понеділок, середу та п'ятницю. Тобто, якщо Ви замовили хліб в понеділок вранці, Ваше замовлення буде надіслане в середу, оскільки Ваш хліб виготовляється на замовлення.
  • Відправлення відбувається щодня, окрім  суботи та неділі;
  • Консультації щодо замовлень товар та послуг ми надаємо щодня, крім суботи та неділі;
  • В робочий час ми перетелефонуємо максимально швидко;
  • Якщо Ви потребуєте додаткової консультації та бажаєте, щоб ми Вам перетелефонували, будь ласка, ставте відмітку в полі "Потребую консультації" при оформленні замовлення;
  • Якщо у вихідні дні Ви терміново потребуєте консультації, пишіть, будь ласка, у вайбер або телеграм;
  • Номери телефонів, вказані на сайті відповідають згідно робочого часу;
  • Якщо Ви телефонуєте в неробочий час, будь ласка, зберігайте терпіння і ми перетелефонуємо на наступний робочий день.



Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Якщо придбаний Вами товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється Вами як відмінний, ми завжди готові повернути Вам кошти за придбаний товар, або ж врахувати його вартість при здійсненні Вами наступного замовлення.


Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на головній сторінці сайту.


(068) 618-18-86   (073) 029-58-83 (066) 601-90-94


Зверніть Вашу увагу !
  • Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки.
  • У випадку проблем, які пов'язані з пошкодженням замовлення або його вмісту, Ви можете ставити претензії кур'єрській службі та вимагати виплати страхової суми.
  • Наш менеджер обов'язково надішле Вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином Ви зможете відстежити свій вантаж.
  • Увага ! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох  коробках або більше ) - ця інформація вказана в накладній, яку Вам дає на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що Ви підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;
  • Перед тим як ставити підпис на накладній, рекомендуємо перевірити цілісність та вміст Вашого замовлення, оскільки після того, як Ви підпишетесь і підете перевіряти пакунок, Ви вже не зможете довести службі перевезення, що товар було пошкоджено в процесі доставки.