Доставка та Оплата


Доставка по Україні

  • «Нова Пошта»

Час доставки: протягом 1-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна тут: https://novaposhta.ua/frontend/calculator/ua                                                                             Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні від 850 грн.


Якщо замовлення від 950 грн, ви маєте можливість безкоштовної доставки за зручною адресою.


    • «УкрПошта»

    Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення). 

    Вартість згідно тарифів перевізника. Переглянути деталі можна тут: https://ukrposhta.ua/                                                                                

    Безкоштовна доставка УкрПоштою при замовленні від 400 грн.



    • По м. Львів

    Час доставки: у той ж день (якщо замовлення до 12:00) або на наступний.

     Вартість: безкоштовно за умови самовивозу з наших магазинів:

    - вул. Зелена, 7 
    - вул. Під Дубом, 24 

    Зверніть увагу! Працівник Нової Пошти не має права вимагати від Вас кошти за доставку до дверей дому (сума до оплати буде включена у рахунок)
     


    Способи оплати


    • Безготівковий розрахунок на картку VISA . 
    • Розрахунок при отриманні товару на пошті (надсилаємо по передоплаті 100 грн перевізником «Нова Пошта». Комісія перевізника складатиме 20 грн + 2% від загальної суми до оплати).



    Дні доставок і відправлень

    • Замовлення обробляються автоматично 24/7;
    • Замовлення формується та пакується після оплати;
    • Якщо оплата здійснена до 13:00, замовлення буде надіслано в той самий день;
    • Якщо є продукція, яка готується під замовлення (бездріжджовий хліб, печиво, халва, шоколад, деякі види батончиків, цукерки) відправлення відбувається в понеділок, середу та п'ятницю. Тобто, якщо ви замовили хліб у понеділок вранці, надішлемо вам у середу, оскільки хліб печеться спеціально для вас, на замовлення.
    • Відправлення відбувається щодня, окрім вихідних;
    • Онлайн-консультації щодо замовлень товару та послуг ми надаємо щодня, окрім вихідних; Проте, на вихідних ми відповідаємо у месенджерах: Viber та Telegram.
    • Номери телефонів, вказані на сайті відповідають згідно робочого часу;
    • Якщо ви телефонуєте в неробочий час, ми обов'язково перетелефонуємо на наступний робочий день.



    Умови обміну/повернення товару неналежної якості

    Якщо придбаний товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється, як відмінний, ми завжди готові повернути кошти за придбаний товар або ж врахувати його вартість при здійсненні наступного замовлення.


    Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на головній сторінці сайту.


    (068) 618-18-86   (073) 029-58-83 


    Зверніть увагу


    • Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки. 
    • При отриманні перевіряйте посилку на місці і не ставте підпис, доки не будете впевнені в цілісності. Лише за таких умов перевізник зможе компенсувати вам гроші.
    • Наш менеджер обов'язково надішле вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином ви зможете відстежити свій вантаж.
    • Увага! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох коробках або більше) — ця інформація вказана у накладній, яку дає вам на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що саме підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;