Доставка та Оплата


Доставка по Україні

  • «Нова Пошта»

Час доставки: протягом 1-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна тут.
Безкоштовна доставка Новою Поштою при замовленні від 850 грн.


Якщо замовлення від 950 грн, ви маєте можливість безкоштовної доставки за зручною адресою.


    • «УкрПошта»

    Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення). 

    Вартість згідно тарифів перевізника. Переглянути деталі можна тут.                                                                              

    Безкоштовна доставка УкрПоштою на відділення при замовленні від 400 грн.



    • По м. Львів день в день*

    У той ж день (якщо замовлення оформлене до 12:00) або на наступний. Доставка можлива у будь-який день тижня.

    Час доставки: 

    13.00-18.00

    18.00-21.00

     Вартість: 50

    *з 30.11 у тестовому режимі

    •  Самовивіз з львівських фірмових магазинів

    - вул. Зелена, 19 
    - вул. Куліша, 34 

    Час доставки: у той ж день (якщо замовлення оформлене до 12:00) або на наступний.

    Вартість: безкоштовно.

    Зверніть увагу! Працівник Нової Пошти не має права вимагати від Вас кошти за доставку до дверей дому (сума до оплати буде включена у рахунок)
     



    Способи оплати


    • Безготівковий розрахунок на картку VISA . 
    • Розрахунок при отриманні товару на пошті (надсилаємо по передоплаті 100 грн перевізником «Нова Пошта». Комісія перевізника складатиме 20 грн + 2% від загальної суми до оплати).

    Зверніть увагу!

    При оплаті з різних банків можливий різний відсоток комісії.

    • "Монобанк" комісії немає.
    • "ПриватБанк" — 3 грн
    • З інших банків від 5 грн 

    Дні доставок і відправлень

    • Замовлення обробляються автоматично 24/7;
    • Замовлення формується та пакується після оплати;
    • Якщо оплата здійснена до 13:00, замовлення буде надіслано в той самий день;
    • Якщо є продукція, яка готується під замовлення (бездріжджовий хліб, печиво, халва, шоколад, деякі види батончиків, цукерки) відправлення відбувається в понеділок, середу та п'ятницю. Тобто, якщо ви замовили хліб у понеділок вранці, надішлемо вам у середу, оскільки хліб печеться спеціально для вас, на замовлення.
    • Відправлення відбувається щодня, окрім вихідних;
    • Онлайн-консультації щодо замовлень товару та послуг ми надаємо щодня, окрім вихідних; Проте, на вихідних ми відповідаємо у месенджерах: Viber та Telegram.
    • Номери телефонів, вказані на сайті відповідають згідно робочого часу;
    • Якщо ви телефонуєте в неробочий час, ми обов'язково перетелефонуємо на наступний робочий день.



    Умови обміну/повернення товару неналежної якості

    Якщо придбаний товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється, як відмінний, ми завжди готові повернути кошти за придбаний товар або ж врахувати його вартість при здійсненні наступного замовлення.


    Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на головній сторінці сайту.


    (068) 618-18-86

    (073) 029-58-83 


    Зверніть увагу


    • Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки. 
    • При отриманні перевіряйте посилку на місці і не ставте підпис, доки не будете впевнені в цілісності. Лише за таких умов перевізник зможе компенсувати вам гроші.
    • Наш менеджер обов'язково надішле вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином ви зможете відстежити свій вантаж.
    • Увага! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох коробках або більше) — ця інформація вказана у накладній, яку дає вам на підпис НП. Будь ласка, уважно дивіться, що саме підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;